Galen men sant

Är helt knäpp just nu men är så trött på sommarlovet om jag ska vara ärlig.
Vill ha höst och gå runt med halsduk upp till öronen med asbra musik i lurarna, vill komma in i vardagliga rutiner och ha träningar och pluggångest och allt vad det där är!

Sista veckan på sommarlovet är iallafall utan att tveka helt värdelös. Gick den att ta bort skulle jag göra det utan att tveka!
Men nu går inte det så jag får genomlida den ändå. På fredag slår vi på grillen på knoppen och har det bra :-)

Nu ska jag lämna datorn för dagen!! Puss godnatt:-))
Vill ha lördaaaaaaag


Kommentarer
Postat av: sandra

varför har du tagit bort designen ? :o

2010-08-05 @ 03:11:49
URL: http://ssandraeriksson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0