spotify!

eftersom min pappa är helt korkad så fick jag inte gå ut igår och det blev varken slingning eller sova hos matilda, fick sitta hemma och vara arg och ledsen istället och det slutade med att jag hade lagt mig 21.15, haha låter rätt tragiskt.

men nu är jag glad igen, älskar spotify mest i världen för dom har ääääntligen lagt till erik hassles låtar!! -> http://open.spotify.com/search/Erik+hassle
mums!
har även hittat ett par skor, dock lär det bli sjukt kallt i vinter men jag får ha sockor dygnet runt, haha..

och orienteringen blev sjukt kul till slut när man fick springa med emma&sara, haha bilder kommer förhoppningsvis!


matteplugg nu! =)


det skadar ju inte att han är snygg heller

!!


Kommentarer
Postat av: ems

haaasssllle i love uuuuuuuuuuu<3

2009-09-07 @ 19:46:11
Postat av: juän

me 222222222222!!1

2009-09-16 @ 18:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0