slöööiissss




hoho jag är super dålig på att uppdatera här. har ingen ork

men nu har jag tagit mig till liite ork, ska dyka ner i mina skolböcker sen igen.
annars då så har jag denna vecka......

  • färgat håret 2 gånger
  • sett super mycket på vänner
  • varit en liten fegis och inte vågat gå till skolan, hähä
  • ätit maaaassssssa polly
  • gjort om rummet
  • haft träningsvärk

vilken vecka. men jag tror det kommer sluta bra iallafall. för er som undrar är mitt hår brunt idag, igår var det gult orange blont vitt och fult.

och en till grej som jag ska ligga och gråta för ikväll :(
vi har gett bort elis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! min älskade katt :'( ella var för rädd för honom hela tiden så vi kunde inte ha honom kvar... puhu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0