sjukhuset

hehe det vart ju ingen skola som planerat idag, och dit kommer jag inte på hela veckan.

om nån undrat varför jag varit lite frånvarande denna helg beror det på att jag vart inlagd på sjukhus i fredags förmiddag eftersom jag var lite sjukare än vad vi trott. hade fått halsböld, vilket om jag förstått det rätt är en varfylld böld som sitter bakom halsmandlarna..
såå nu idag, (måndag) har jag precis kommit hem och ligger nu i min egna säng på mitt rum, det är väldigt skönt. jag opererades igår morse och tog då bort båda mina halsmandlar därav halsbölden som var väldigt väldigt infekterad, och den har man gått runt med i en veckas tid!! onödigt det känns idag.

har alltså konstant legat i en säng och sett på tv sen i fredags med besök lite då och då, har haft roligare kan jag säga..
äckligaste och värsta jag någonsin varit med om var då i allafall när jag kom in på sjukhuset i fredags, då dom skulle undersöka halsen på mig.
mamma ställde sig på ena sidan av mig och sjuksköterskan på andra och höll i mig, sen tog den dumma fula doktorn fram en minst 10 cm lång nål som jag skulle tillåta honom att trycka in i käften på mig för att punktera bölden liten men usch å blä å fy vad jag inte tyckte om honom då.

home sweet home!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0