k l a n t i iiiiiiiiiii gt



haha okej nu måste jag erkänna
jag är så extremt klantig!!!!!

jag satt på bussen påväg hem från stan och så kände jag att det blev jätte kallt på låret, men jag tänkte att det kanske var för att bussen öppnade dörrarna så jag brydde mig inte så mycket, men när bussen åkte iväg så var jag fortfarande kall och då tänkte jag dra över linnet lite så det skulle bli lite varmare. då känner jag att jag är helt blöt och jätte kladdig!
då har jag lagt armbågen på väskan och prickat in knappen på hårsprajen precis och tryckt ner den så att jag sprutat ut heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeela flaskan i väska, på mig och på bussätet.

sjukt drygt. så nu måste man köpa en ny sån också -.-


haha en liten kul grej som hände precis, haha skrattar lite än. katten hoppade rätt upp i bordet med huvudet och ramlade ner, haha!

nu ska ja study matteeeeeee blä vad trist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0