good day!

vad äre för fel alltså:OOO dom röstar ut carl, carl carl carl som kan sjunga till skillnad från mr mespropp med bäbisröst! blä

förutom idolfiaskot så har min dag varit jätte bra! har städat rummet och rensat min garderob också så det är snyggt och fint :) haft en bra dag med mamma och det uppskattas till tusen. undrar dessvärre fortfarande jag inte längre har någon pappa, men det kan nog han inte ens själv svara på.


och just nu har jag en skit läskig känsla, fast jag sitter lutad mot väggen i min säng så snurrar verkligen hela huvudet, haha det är äckligt som tusan!  helt svimfärdig:S hoppas det slutar snart innan man börjar må illa, haha..

NU! vänner som vanligt sen sova =) godnatt!!
skola snart också :DDDDDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0