.

eftersom varken jag eller mamma orkade göra engelskan så bra tog vi google som hjälp, google translate, haha underbar sida.. den översättningen man får där är ungefär lika kass som min egna så det kvittar ju egentligen, fick ett A4 skrivet iallafall så det känns rätt bra:) får göra klart resten senare!

under tiden jag skrev så möblerade mamma om i vardagsrummet för femhundraelfte gången och jag blir snart galen på henne för hon gnäller så mycket över en ljuslykta hon inte får plats med någonstans och bla bla bla, en ljuslykta hit eller dit var väl strunt samma tycker jag men inte hon så hon jämrar sig en del.

idol börjar om bara några minuter, lär väl vara lika irriterande som vanligt men jag ska ändå kolla.
hehe

bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0