.

and bitterfittan is back. fast aningen positivare

har varit en konstig dag, vissa stunder har jag legat som en nerknarkad uteliggare och bara velat sjunka genom jorden och andra stunder har jag varit helt, normal typ? 
nej men har iallafall ätit ganska mycket nu, en halv panpizza och en liten portion med ris och köttfärs och blev genast mycket piggare, orkade till och med duscha vilket var det skönaste någonsin!!!! 

nu sitter jag och suger på en halstablett och ska sätta mig och se på idol med mamma innan hon åker till jobbet och lämnar mig själv hemma :(

helgen ser iallafall ut att bli ägnad till historiaboken för just nu verkar det som om det blir skola på måndag, vilket jag definitivt inte klagar över!! plus på det

nu äre idol. hörs sen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0