bus

hej hej hej
kom precis hem, varit på stan och ätit lite mat på mcd med maja malin och tommy! gott vare, haha och efterlängtat. kom även på hur sjukt lätt det är att lura till sig mat där. hade beställt cheeseburgare och nå chicken jr hamburgare och en vatten.
= bus enkelt att ta coca cola. haha och som vanligt så måste man typ vänta 2-3 minuter på att man ska få allting, i mitt fall hamburgaren. 
så jag gick och satte mig en stund och sen när jag skulle hämta hamburgaren så sa jag bara en mack chicken, eller varom nu heter, haha inte mack chicken JR som jag beställt, och eftersom jag fick vänta så länge så bjöd tjejen i kassan mig på en kaffe också och ursäktade tiden.

haha dåå var jag glad! alltså: cocacola, kaffe och en större hamburgare för priset 0:- ! make my day, haha nejdå!

NU ska jag snart hem till maja och vara där med henne och några till :) otroligt skönt med helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0