volleybolll!!

jaap då var ännu en dag avklarad, känner mig super duktig för jag är snart klar med min inlämningsuppgift i ledarutbildningen, bara 2 läxor kvar sen!! wejj


idag var det ju som sagt volleybollturnering i skolan, haha riktigt kul.
och tjaa, vi blev väl inte särskilt förvånade när zotiz (vi) stod som segrare efter finalen som varit mycket jämn, hehe.. en godisklubba rikare!
gött.

här kommer lite bilder från dagen, haha inte dom snyggaste men men, vi kan inte alltid vara på topp!
IMORGON ÄR DET HELGGGGGG. och jag ska sova i hofors!


här har ni oss. zotiz!!! dreamteam


svenska landslaget redo med förbundscaptain med nackspärr

ID2A+B. grimt

tack för en rolig dag och imorgon väntar ännu en



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0