LOV!


tjenis!!

har nyss klämt i mig mat och ska snart åka på träning, i helgen är det SM-kval uppe i mora och det ska bli grymt kul! :D

emma och jag har bara total slappat idag, vi fick ju inte så mycket sömn i natt pga att vi somnade vid 3 och någon dryg unge, emma?, väckte mig halv 11 (!!!!?) sjukt att man ens kan vakna självmant då. och vi har även konstaterat att jag har den förjävligaste sängen som man kan ha om man ska sova två! svettigt, trångt och obekvämt kan beteckna vår natt.. hehe mums

har även träffat mina småbrosor för första gången idag, saknar dom redan. deras huvud fick plats i min handflata, otroligt att någon kan vara såå liten!! :)


här är mina små pärlor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0