linda !


inte en sån jätte bra kvalité på bilden men man ser ju ändå hur söt hon är :)

linda var här hos mig idag och gjorde min tråkiga ledighet till världsklass när hon kom med sin godispåse och nyfärgat hår, söt som alltid! henne har jag saknat till tusen och jag gör det nu också, 16 år fyller hon på lördag också. passade på att ge henne en födelsedagspresent idag (: grattis i förskott <3

dagen avslutas med halsont och vänner. är gaanska nöjd med idolresultatet så det blir inge klagomål kring det ikväll tyvärr ;)

sov gott :) 

Kommentarer
Postat av: snibbis

hahaha vilken gammal bild! sötis <3

2009-10-02 @ 17:51:27
Postat av: johanna

lika fin ändå ju :D<3

2009-10-02 @ 19:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0