(I)?



nu är jag hemma igen
tråkigt nog men hade polly hemma så det underlättade saken. älskar polly
något mer jag älskar är fasen bärbara datorer, galet vad bra och smidigt det är egentligen när man tänker efter, haha vilket jag sitter och gör nu.

en till grej som jag låg och tänkte på när jag kände mig sådär dödssjuk som man gör ibland + lite till var hur sjukt coolt det är med hörlurar. haha har en känsla av att jag kommer få ångra detta inlägg sen för det låter så sjukt korkat..
men hörlurar! att man bara trycker in dom i ett litet hål på sin dator eller liknande och sedan glider ljudet igenom alla sladdar och skit som finns och in i våra öron. haha jag tycker det är as ballt
haha bara en fundering jag haft jag ville dela med mig av


haha nu ska einstien dra sig tillbaka.. ;)
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0