fridaynight/saturdaymorning

kakan blev helt förstörd pga min otroliga dumhet. vände kort och gott kakan rätt upp och ner nästan precis efter att jag tagit ut den ur ugnen och ååh vad kletigt och äckligt allt blev. minus på kladdkaka

kvällen har varit lika tråkig som fredagar blir när man bara sitter hemma och timmarna har bara sprungit iväg en efter en och jag hinner inte riktigt i kapp, klockan är halv 4 på morgonen nu och jag ska duscha men jag tror jag hoppar det och hoppar i säng istället.

blev heller inget hofors today, istället så ska jag krossa balle på tv-spel och få honom att inse att jag är bättre än honom på det så kommer bli en enkel match!!

nuuuu MÅSTE jag se på vänner. inte sett ett avsnitt på 3 dagar. *panic*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0