finns inte ord för hur synd jag tycker om mig själv just nu

vill verkligen verkligen verkligen verkligen och verkligen gå och sova nu!!! orkar inte sitta här en minut till men jag kommer knappt någon vart med träningsläran och den måste göras klar ikväll :(
känns sjukt jobbigt men kommer nog aldrig känna större lättnad än vad jag kommer göra imorgon när jag ger ifrån mig denna uppgift, kommer kännas som om jag släpper 100 kg packning från axlarna!
längtar till den känslan.

imorgon tänker jag ta sovmorgon så det skriker om det. 10.55 startar jag min skoldag, avslutar den kring 4.... med ett prov som kan pluggas på genom att läsa 2 kapitel i en bok = 30 sidor. vilket jag inte gjort så mitt prov är väl gjort på sisodär 2 minuter!

vad gör man om man får ig på ett prov man har på indiviuellt val och inte hinner göra omprovet innan perioden är slut?

dryyyyyyyyyyyyyyyyyyyggggggggggggggggggggggggggt. hatar skolan

var det jag som längtade till den för 2 veckor sen? måste varit någon annan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0