arg

eftersom min 90säng har gått i konkurs var jag och mamma ute och letade säng åt mig igår, hittade en men hon tyckte den var äcklig, så ingen säng vart de. då blev jag arg

idag skulle jag åka och byta ut mina hörlurar till mp3n för dom gått sönder, påvägen upp till bussen går också mina mobilhörlurar sönder och gjorde mig arg återigen och ett par nya kostar omkring 700 och då blev jag då verkligen ARG! blääääääääääää

dessutom äre träning om en timme. och det kommer vara urrtråkigt känner jag. och jag känner att jag inte bör vistas kring folk idag, som ni märker är inte humöret på toppp..


så om ni har en 120 säng, ett par sony ericsson hörlurar och ett något glatt humör = give me!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0