wah

sitter här och doppar pepparkakor i mjölk och försöker plugga matte, fast det går inte så bra. iallafall inte med matten, har mer ögonen riktat mot skärmen än vad jag har i boken. det får jag sota för på fredag antar jag..


eftersom jag la mig 5 i lördagsnatt/söndagmorgon och klev upp bara en timme efteråt var jag rääätt trött igår, skulle upp till mora och spela smkval som dessutom gick åt skogen, så nära att vi gick vidare, som vanligt! men men. så jag la mig 18.30 och sov till halv 7 imorse så det var galet skönt!!

snart träning

Kommentarer
Postat av: Duvetveeeem

Förstår verkligen varför du doppar dom i mjölk hahah:D

2009-11-03 @ 21:06:13
Postat av: johanna

haha nej jag vet inte vem och nej jag fattar inte varför du förstår de ;D

2009-11-03 @ 21:13:23
URL: http://sofiegu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0