milkotjejen

blev ingen träning igår. eller jo, en halvtimme med div2 pga det var 5 stycken i vårt lag som var där, mycket tråkigt!!!!!!!! men fick träna i skolan idag iallafall vilket var mycket kul:)

sen efter träningen hade vi lunch, och ingen av oss orkade gå och lämna in väskor och jackorna i skåpet och gick därför direkt till matsalen.
när jag tagit mat och är påväg för att fylla på min mjölk hinner korpi före och segar sönder sig men när han äntligen är klar och nästan gått iväg ifrån mig kommer rikard bakom honom och på nått jäkla korkat vis lyckas han hälla ut båda sina mjölkglas på min väska och på mig, vilket leder till att jag häller ut hela mitt mjölkglas på "mjölkdisken" och jag tappar även ner min kalender rätt ner i min tallrik med korvstroganoff, och den blev inte kladdig, inte ett dugg.. det roliga är ju att sen är det JAG som får stå och torka och allt blir plötsligt mitt fel???
det är fan inte lätt å vara 93a och heta gson alla dar inte

så om någon undrar varför min väska luktar imorgon så finns det faktiskt en förklaring!!



korpi köpte ny väska idag också, han ser ut att gilla den!!

Kommentarer
Postat av: Korpi

Men gereeeeej!

2009-11-03 @ 23:05:28
Postat av: johanna

<333

2009-11-04 @ 21:11:15
Postat av: korpiiiiiii

Ta bort din galning:O

2009-12-17 @ 22:48:57
Postat av: Anonym

nej vadådå:)<3

2009-12-18 @ 15:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0