hatar denna dag

jag är sur på allt just nu

det började i skolan efter träningen, emma har alla sina grejer i mitt skåp eftersom hon knipsat upp sitt eget lås, blir därför rätt mycket grejer i skåpet och jag tänkte då sparka under min väska under skåpen. det slutade med att jag sparkade sönder min spegel.

sen häller danne och lukas 40 tusen liter vatten på mig (nästan) så jag blev lite blöt och frös satan.
sen hade vi historia - säger sigsjälvt.
efter det slutade vi, det regnar ute. kul.

meen tänkte ju att yes nu ska jag köpa nya skor äntligen när jag kommer ner på stan! tänkte också fråga om mamma kunde sätta in en hundring till på kortet så jag kunde köpa strumpbyxor men det gick hon inte med på så jag blev utan sådan.
utan skor blev jag också för skorna kostade tydligen 500, och inte 400 vilket jag hade på kortet och då trodde ju mamma att jag skulle köpa strumpbyxor för den hundringen som saknades, hon trodde alltså jag skulle lura henne.!!!!. morr

nu sitter jag här hungrig sur och har kalla blöta fötter. den som vill, varsegod och döda mig tills imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0