,fmjsl

det är helt sjukt vad tiden går fort. nu är det redan helg igen och snart är det jul..... och jag fyller 17 snart!
nästan snart.

sovmorgon imorgon, och det är då så gaalet skönt. ska kolla på vänner tills ögonen brinner inatt, kan inte sluta. blir ändå en super seg dag imorgon, filmtittande och engelskalektion (vilket säger det mesta) = ingen vettig lektion. hoppas även vi får tillbaka matteproven!!!!!!



dags och gå upp och krypa ner i min kalla säng :'( längtar inte. bara tills den blir varm

somsagt. fredag imorgon!!! första seriematchen för mig på lördag.. haha hjälp
HAFT GODISFÖRBUD I 3 VECKOR IDAG! ge mig pppppppppppoollllyylyyly:(

natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0