anna b-friend

hej hoj
var mycket trött imorse och funderade på att göra om min första lektion till sovmorgon men drog mig tyvärr upp ur sängen efter en lång snoooooz, eller hur det stavas och åkte till skolan som jag sedan lämnade 16.00 och åkte till borlänge med matte.

kom hem för en timme sen och tyckte jag inte orkade träna pga äckligt plugg och för att jag fått en svinkoppa på min baksida lår, vilket gör så bajsigt ont :( har nån smetig kräm på den nu och längtar efter en dusch och hårinpackning

grattis till de 6 månader ana L! <3  hoppas lunchen på sibylla smakade och kostade! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hahah tack g-son!! ojoj va gott och framförallt mkysigt de va ;) hahah

2009-11-05 @ 18:29:33
Postat av: gson

hihi bra äl ;*

2010-01-24 @ 02:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0