morr



tror jag kan erkänna nu att mitt temperament är lite väl riskfyllt.
medtanke på att jag inte ens kan skala ett ägg utan att bli arg känns det som om jag borde lugna ner mig lite, haha!

såhär vare
tog mig just lite "frukost". kalla det vad ni vill men mitt första mål på dagen, och jag tänkte koka 2 ägg och ta 2-3 mackor att lägga dom på. 4-5 minuter tyckte jag lät som en hyfsad bra tid att koka äggen på eftersom jag vill ha lite kletkletiga ägg. men inte fasen blev dom kletiga heller, äggulan rann ur äggen när jag skulle skiva dom. självklart blir jag skogstokig och då kommer pappa och ger mig ett nytt ägg som han kokat tidigare idag, och då blev jag väldigt glad kan jag lova.
men den glädjen sjönk ju senare när man skulle skala skiten. fick bara av små, små, smååå skalbitar och till slut stod och jag och drog av delar av ägget för jag blev så arg.
 
haha men nu är mackorna uppätna trots krångligheterna men :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

du tycker inte att en äggula är kletig?;)

2009-05-18 @ 15:17:32
Postat av: johana

haha jo det tycker jag:

2009-05-20 @ 17:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0