klant



tjohoj
tror jag kommit på nu att jag är faluns mest klantigaste människa.
nyss när jag tog mig en dusch så lyssnade jag på min mp3 i högtalarna som stod på toaletten, och bredvid dom hade jag min mobil. beroende som jag är så var jag ju ganska tvungen att smsa samtidigt, haha! och då lyckades jag blöta ner mobilen (konstigt) mer och mer och sen när jag hade duschat klart och torkat mig och sådär så skulle jagsvara på ytterligare ett sms och då upptäckte jag att raderknappen, 3an,6an och 9an hade slutat att fungera.
 aha som alla vet är jag också ganska smart så då tänkte jag att det bara var nå fel på nån inställning så jag startade om mobilen och hoppades på att knapparna skulle fungera efter jag gjort det.
men icke sa nicke. min pinkod innehåller ju också 3or så den fick man ju inte heller igång så mobilen var total död.

efter 10 minuter med hårblåsen har jag nu fått igång min lilla pärla igen och den fungerar utom ordentligt bra!:)
fast i framtiden så låter jag nog mobilen ligga och vila under den tiden jag duschar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0