heelg


DU ÄR BÄST!


helgen var bäääst

haha fredagen vart nå halvdant på roxnäs med gamla och nya. en båttur fick jag också in!
gårdagen var bra flippad, haha seaside med birkehag, sanna och davelitooo :) kunde inte bli bättre!
vid 21.00 gick vi ut och kom in 3.20, tror ja skulle dö av av trötthet och onthet och köldhet och allt, men jag överlevde som tur var.

vi cyklade nog genom hela stan och vi var riktigt duktiga, även jag som satt på pakethållaren bakom david :D

haha en liten kul grej som hände på hemvägen är värt att nämnas
jag och johanna orkade inte skjussa längre på cykeln så vi hoppade av och började gå istället, och så började vi prata om alice för hon varit så himla rolig och skrattat heela tiden man var kring henne, haha, så när vi gick där jag och johanna fick hon ett skrattanfall för hon tyckte alice varit så knäpp, haha så hon tappar typ cykeln och ramlar själv efter den och skrapar upp benet! haha blodet rinner och hennes vita skor blev rödfläckiga och strumpan var inte heller sin naturliga färg, haha sen gick hon lite haltandes vägen hem, och längtade efter sin 14åring... hahaha

sen idag var jag med miniiiiiii! :D

skola imorgon, börjar vid 12, slut vid halv 2? hihi hej.


Kommentarer
Postat av: johannnaa

inte 14 år...:P haha usch för min otur! :(

2009-05-31 @ 20:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0