:@

haha ikväll fick jag blotta mig rejält.
hade träning 19.45-21.00 idag och efteråt skulle jag duscha och linda skulle vänta på mig så vi kunde åka tillsammans hem sen. vi kom väl in i omklädningsrummet vid 21.10 ungefär och jag gick in i duschen typ 21.40, haha innan dess hade jag och linda allsång med dans, haha väldigt roande!
MEN
när jag precis duschat klart och tagit på mig handduken lite halft, så hör vi att någon kommer in i omklädningsrummet och jag bad linda och gå ut och kolla vem det var, haha vilket hon inte vågade. istället bankade hon på dörren lite och ropade hallå, och i samma veva drar en gubbe i 45-50 års åldern som är vaktmästare på lugnet och vrålar att vi ska dra på oss kläderna jävligt snabbt och sen sticka DIREKT! sen började han gnälla om att dom låser lugnet 21.00 och blablabla, och där står jag som ett fån och bara glor. var ju så jädrans bra att man hade sååååå stor handduk som täckte såå bra, not.

sen frågade han ut oss om vilket lag vi var och vart vi tränat, istället för att gå ut som man själv fick byta om och åka därifrån.

surgubbe!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0