väsynyt (trött)



partiparti blev det in norslund @ islänningarna igår, mycket kul och grattis i efterskott gudrun+linn!
tillägnar bilden åt en superbäst tjej, antar att hon förstår varför :)

när jag skulle bege mig hem från ruset ändrades mina planer i sista stund och jag klev på 701 istället för 61an för att dela säng med johanna, erika och lovisa.
ett tips bara:
sov aldrig fyra stycken i en 90säng om ni inte är ute efter enormt mycket kroppskontakt, svett och sparkar i ansiktet.

haha känns otroligt att vi ens somnade igår. en säng, ett täcke, två kuddar, fyra tjejer.
när jag läser det själv känns det som om det inte kunde bli annat än tjafs, men vi klarade oss igenom ett par timmar tillsammans utan större problem och somnade kring 2-3 tiden. 6.22 tittar jag på klockan och får en chock, dels för att jag vaknat så jävla tidigt och för att johanna inte längre befann sig vid mina fötter, och inte fattade jag vart hon tagit vägen eller vart hon fått orken ifrån till att ens tänka tanken att resa sig upp i sängen, för det var så gott som omöjligt att göra det utan att göra någon arg.
borta var hon iallafall, och i 4 timmar lät hon mig undra. när hon klev in på sitt rum igen berättade hon att hon gått ner och lagt sig ensam i en sval och skön säng, eget täcke, egna kuddar, och att hon haft betydligt mer plats än vad vi som låg kvar hade, tack för upplysningen.
första och sista gången detta skedde.

och just nu fattar jag inte vad jag gör vaken, för jag är så galet trött så jag kan knappt beskriva men kvällen för min och johannas del blev en middag som bestod av mos á la johannor hemma i danholn, sen blev det att åka buss genom praktiskt taget halva falun. kvällen avslutades i staberg hos jj.

nu ska ja sleepa för imorgon är det söndag och sen är det måndag och då är det skola
nattis


Kommentarer
Postat av: johannnaa

haha helt gaaaaalet när man läser det här!

2009-03-22 @ 14:43:36
Postat av: gusten

haha ja helt crazy, MEN DU SOV JU SKÖNT!!

2009-03-22 @ 14:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0