tisday

dryg morgon!
 trött, försenad, hungrig, trött och trött.

jag har hittils hållt mitt avtal med pappa, första natten är avklarad och jag sov fyra timmar mer än vanligt, skönt!
men dessvärre var ju en av dom timmarna på min skoltid och under mitt matteprov. drygtdrygtdrygt, så imorgon blire två prov istället för ett..

inte nog med det kom man också försent till anatomilektionen pga jag inte lärt mig vårt ändrade schema. vet inte om vår lärare hade en väldigt dålig dag eller om hon funderat på att bli strängare angående våra sena ankomster, in i klassrummet kom jag inte iallafall! istället fick jag i sällskap av fem till i min klass sitta utanför klassrummet i ungefär 20 minuter för att vänta på att bli insläppta, funderar på att komma i tid imorgon.

sen fikade jag med kling 1,5. mysigt och underhållande, en del att prata om fanns det ju efter fredagens incidenter. haha!

nu ska jag se på vänner för "ovanlighetens skull",
bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0