måste



idag gick jag in i biblioteksdörren med ansiktet, och det kändes :(

19.00 kör falun igång mot warberg!! dom måste vinna. jag ska sitta fastklistrad vid tv:n innan jag far iväg på träningen som jag inte orkar gå på men måste, as usual.
och just nu måste jag plugga, och jag vill inte, orkar inte, kan inte, fattar inte, så varför måste man?

och mat måste man också äta, och mat måste jag laga.
sova måste jag också
och jag MÅSTE köpa en biljett till peace and love, för dit kommer the koooooookkkks!!!!!!!!! och dom MÅSTE jag se

och som man brukar säga:
måste man så måste man
så allt det där lär måste göras. haha och nu är jag jobbig

hej då

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mer inlägg Johanniiis:D<3

2009-03-30 @ 12:23:10
Postat av: gusten

vem är durå:D

2009-03-30 @ 18:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0