KLAAAAANT



tjo!
jag är sämst på att blogga, tror ni överlever ändå.
men nu tänkte jag ännu en gång berätta om hur jävla klantig jag är
2 historier har jag!

första klantigheten skedde i måndags, dagen hade varit ett helvete, trött sur och jobbig bara, tog mig därför ett bad på kvällen för att lugna ner mig lite inför natten, hade musik, skum i badet och ljus och hela köret fixat när jag la mig och det var vääldigt skönt. sen när jag legat där ett tag så blev ja lite sugen på att leka med stearinet med fingret, och då såg jag att ljuset var alleles dammit, vilket jag inte tålde så jag tänkte att jag skulle blåsa bort det, smart som man är laddar man på ett riktigt luftmoln mot ljuset, haha som då släcks (I)!! så där satt man i mörket. skummet i vattnet hade också försvunnit och musiken hade blivit dålig.
+ att inte ett dammkorn försvann från ljuset..
bara att stiga ur badet och lägga sig lite halvsur, haha... :( cry.

andra klantigheten skedde för 10 minuter sedan med hjälp av en ögonbrynskniv som ni ser på bilden. stod och jämnade till ögonbrynen lite, och eftersom man typ rakar ögonbrynen med den där saken så fick jag så jäkla mycket strån i ögonen, haha och då skakar jag på huvudet för att få bort de flesta och då slänter jag till med ögonbrynskniven över ögonbrynet
tror ni inte jag drar av så mina ögonbryn ser ut som nå anorexsiögonbryn eller!!! smala som jag vet inte vad, fult äre iallafall och nu är jag sur! blä

02.00 är klockan, så godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0