:D



tjena nu är storbloggarN på G igen haha.

hade en mysig kväll med bagg i förrgår, haha väldigt kul!
cyklade från hosjö till slätta, därpå en retur resa.

minigolf blev det också vid slussen, vi var lite fundersamma på hur dom som alltid varit sämst när vi spelat, blivit bäst (?)..
johanna fick ganska bra på ett hål som var lite klurigt, så då tänkte jag att jag skulle lobba in bollen på en holeinone och knäcka henne lite. haha och det gick ju som det gick!
tog i liite för hårt i min lilla lobbning så bollen flyger in i mitten av en stor fet buske och det slutar med att jag och 2 st som jobbade där låg på marken och grävde inne i busken efter bollen som vi dessvärre aldrig hittade på. haha men jag fick en ny boll :D och matchen var jämn och den slutade 65 lika! haha wiho

sen vart det pizza och cookies!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0