bio!



tjohojsan

gårdagen var bra skruvad men rolig! men det gav ett resultat på att jag inte sovit på snart 30-35 timmar, så jag är bra trött nu så det blir tidigt ikväll! hoppas jag.

bio vart det idag med familj och linda snibbis!! ice age 3 stod på schemat och den var fett bra, haha riktigt kul.
har nyss käkat upp min mat som var himmelsk god och påbörjat funderingar på att bli kock, haha vem vet. om inte det kan jag ju bli hushållerska, för nu den senaste timmen har jag: diskat, lagat mat, tvättat, städat rummet och bytt sängkläder och sådär. 
bara för jag varit så duktig så tycker jag att jag förtjänar en massa timmar med vänner innan jag somnar på min kudde.

baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0