-

hoj!

fick veta igår att färjan som vi åkt med till och från gotland hade krockat ihop med en annan gotlandsfärja samma morgon som jag kom till falun, helt galet!!!!!! tänk om jag setat på den? kan lova att jag inte skulle klivit på en båt till efteråt isåfall.

meeen jag satt ju som sagt inte på den utan var hemma i sköna gröna efterlängtade falun. slocknade omkring 22.00 igår och sov till 12.00 idag, det tar på krafterna att missa tåg ska ni veta!

for ner på stan sen med mamma och ella, och träffade även en sötis där för den delen = maddis!! kuligt =)

nu ska jag till matilda och där får vi se vad som händer.

baj bajj

Kommentarer
Postat av: maddis

åh det måste ha varit det b'sta som hände på hela dagen när du träffade mig :D:D

2009-07-24 @ 20:05:53
Postat av: johanna

men jaa klart det var!:D<3

2009-07-24 @ 20:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0