sjukelibuki




tjoflöjt.

denna torsdag har varit en HELT värdelöst torsdag, men min säng gottgör det mesta!
ställde klockan på 11 för jag inte skulle sova bort hela dagen, (haha som om jag skulle göra det? ..) 
men halv 1 vaknade jag, hehe klockan sket man väl i! vaknade upp med en hittills 12dagars förskylning och jag tror jag snart kommer bli galen på den, särskilt om jag inte är frisk när vi ska till gotland!! :@ 

har precis klivit ur sängen för första gången idag, och nu är klockan snart halv 5, till frukost/lunch/middag, eller kalla det vad ni vill blire tacos!! gottigottgott.
duktig som jag är har jag även lyckats tappat bort mobilen i sängen som jag bäddade så fint igår, så den har jag letat igenom som en tok, ni som känner mig kan väl tänka er hur det kunde se ut..  mobilen låg dessutom nere vid mina fötter ovanpå täket, gaanska synligt :)

men iallafall. nu ska jag äntligen se på vänner, var länge sen sist!

bajbaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0