moppekrash



hejhejhej

har inte kunnat skriva av anledningen att jag varit på västkusten i en vecka, vilket var väl behövande!

haha på måndagmorgonen innan vi skulle åka så ville jag ställa bort min moppe lite så det inte syntes så mycket på gården ifall nån fuling fick för sig att förstöra den och göra den fulare än vad den redan är. när jag var påväg att åka iväg med den så kommer min syster och frågar om hon får testa köra den en gång lite på tomten, och hela hennes ansikte skiner upp när jag säger ja.

när  hon väl sitter på moppen drar hon i fullgas, rätt in i balkongen, hahahaha.
krossade en kruka och sen satt hon där livrädd, haha fy vad roligt det var. mamma bara skakade på huvudet när hon kom ut och såg vad hon gjort.
sen bar det iväg!

och nu är jag hemma =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

sopa!

2009-07-05 @ 20:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0