dum hund!!!



en dag ska detta kryp få igen!!

att duscha på kvällen, eller morgonen(?),. aja innan jag går och lägger mig är nog det  bästa jag vet, nu är klockan halv 5, pinsamt nog och jag har nyss duschat och ska se på lite vänner innan jag slocknar.

nu kommer detta inläggs syfte.
när jag precis klätt av mig och ska gå ut ur rummet för att komma till badrumet möter jag den lilla krabaten på bilden vid dörröppningen, pissandes på golvet.
vem får torka upp det då?????? jag !!!

nånting lär den där hundsaken ha emot mig, för gör han det inte på mitt rum på mina saker, gör han det så nära mig som möjligt, pissar skiter eller spyr, spelar ingen roll vad han än gör, det gör han kring mig eller på mina ägodelar!!

och jag lovar er, hade jag gått i den där pisspölen imorgon när jag hade vaknat skulle den där hunden få se på andra bullar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0