torsday

hejsan

idag har jag klarat av veckans andra och sista prov, återstår ett läxförhör imorgon i engelska. Det ska nog gå bra! ibland brukar jag fundera på hur halft avliden jag hade varit vid det här laget nu om jag gått kvar på Sam, men jag borde kanske fundera på om jag ens skulle varit vid liv överhuvudtaget? För jag tycker vi har mycket plugg just nu.. TROTS att jag går idrottsklass. ackack! vi får tacka gud för att jag fick byta. För vad skulle man göra utan mig annars?:)

har även insett att mina sömnförsök har gått i spillo, ännu en gång. Igår försökte jag därför mig på lite nya rutiner - Varm mjölk med en ljudavslappningsbok. Hehe somna 01:00 istället för 02:00. Framsteg redan nu? ;)
antar att det återstår att se.

fredag imorgon. Ska försöka vakna i tid och inte låsa in skåpnycklarna i skåpet igen. Men, om jag får lusten kan jag ju alltid göra det, för jag har tänkt snäppet längre, IGEN. hehe, denna gång med en vinst i potten. Jag har lagt min reservnyckel i lovisas skåp, klurigt va? ;)

nu väntar engelskaläxar på mig så jag ska hålla den sällskap.         goodbye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0