toppen start

hähä knepig dag om jag får säga det själv!

jag kan väl börja med att skryta lite smått med att säga att jag har ätit frukost! vilket egentligen sög om man tänker på klockslaget då jag klev ur min gosiga säng, men jag antar att jag lär börja nån gång. 

sen bara för jag och min syster gick tidigt till bussen ska den självklart vara försenad. Iallafall lugnetbussen, vilket gjorde mig ypperligt irriterad. Får istället kliva på "vanliga" 701 om vi ska kalla den så, som också får punktering borta vid korsnäsgården, och vi får kliva av den ut i kylan. Och somliga brukar säga till mig att dagen blir så mycket bättre med frukost, just idag kändes det som rent jävla skitsnack.
MEN, turen var inte allt för långt borta, för när vi klev av den punkterade bussen kom våran efterlängtade lugnetbuss. (haha på de flesta av alla hälsinggårdselever som fick gå sista biten!!)

efter en lång och krånglig bussresa anlände jag till skolan, FÖRSENAD:)
som jag igår trodde jag skulle bli, pga att jag försov mig. men nu fick jag skylla på bussen istället, " bussen fick punktering", "bussen var försenad".
Vet inte om det fungerar med flera ursäkter i en, men godtagen blev jag och kunde därefter börja min skoldag!
( måste tillägga. jag hällde ut jätte många knivar på golvet i matsalen idag, jag blev inte ett duggröd i ansiktet, kändes skönt!!:) )


har även sagt att jag ska börja mitt nya sundare liv, haha låter löjligt om man känner mig.
Men sagt ska även bli gjort, så godnatt på alla!!

Kommentarer
Postat av: beundrare

åh jag älskar verkilgen din blogg!!!

2009-01-08 @ 23:10:31
Postat av: alice

haha gusten, så typiskt dig med knivarna må ja säga;)

2009-01-09 @ 14:41:14
Postat av: Anonym

bra med frukosten som jag har tjatat på dej om!;)

2009-01-09 @ 17:11:22
Postat av: johanna the best!

bra med frukost som jag har tjatat på dej om!;)

2009-01-09 @ 17:13:59
Postat av: johanniiie !

ajdå det låter inte bra, storbloggerskan! ;)

2009-01-09 @ 17:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0