sova?

Jahaja.

äre så är mitt liv ska spelas kommer jag nog vara överspolad inom en månad.
för nu sitter jag här igen med en kokhet dator i knät, klockan slår snart 03:00.

trött
ensam
UTTRÅKAD

kan man ju fråga sig varför jag inte går och sover? Men va fasen det är ju lov! det är ju nu man kan och vill softa :) men det känns som om jag har gått lite överstyr, eller jag har gått överstyr.
Skolan börjar i övermorgon, och det vore ju förträffligt med en försovning första dagen på vårterminen!

morgondagen, eller idag väntar en mysig lunch med nära vänner, var den utspelar sig är väl dessvärre lite mindre mysigt. Men jag antar att det är tanken som räknas!:)

godnatt om en stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) <3

2009-01-07 @ 12:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0