snaaaart

hehe kom just på att jag lovat en fortsättning angående datakunskapsdramat!

inge fler diskutioner har uppkommit men siwan är väl lite allt för sne på mig, får se vilka ögon hon kollar på mig med nästa fredag då vi ska ha vårt andra prov. Antar att hon kommer betona "spara EJ provet på datorn"  hehe men det skulle vara lite komiskt om jag gjorde det igen faktiskt ;)
men för mitt eget bästa så tror jag att jag trycker bort worddokumentet när jag skrivit ner mina kunskaper utan nån lagring på disken, hähä.

hehe och nu återstår det bara 21 timmar och 53 minuter tills jag är 16 år!!
hehe bättre sent än aldrig tycker jag =)


klockan är nu duschtime sen sleeptime. hejåhå!

Kommentarer
Postat av: madeleneee

johanna du lovade faktist på en fortsättning med bloggen, jag väntar på den!!!!!!

2009-02-07 @ 14:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0