guld!

jag sitter här och filar på min finfina guldmedalj. hehe, vi tog hem regionsmästerskapet idag!! riktigt gött.

har även blivit tjockt förälskad i boken " I taket lyser stjärnorna", den är hysteriskt bra och jag kan inte sluta läsa! så om ni vill ha en bra bok, köp den för endast 199:- och den blir din.. haha närå, jag ska inte bli någon som presenterar alla sina slit och släng köp här i min blogg inte. Men jag tänkte mest rekomedera att läsa boken iallafall, för vilket pris du köper den för strunar jag blankt i, men bra är den!!

och jag är helt döötrött idag!!!! vaknade halv 7 imorse, ska nog lägga mig och läsa nu sen sova. imorgon blir det lite innebandy tittande för min del, troligen med emmapemma! sen bär det av till farmor för att äta lite.. Sen är det skola på måndag.. glömde dessvärre ge min engelskaläxa sällskap i torsdags som jag lovade så jag får väl se till och göra om det läxförhöret också, suck..


hej då och godnatt! snart.

Kommentarer
Postat av: jojo

annars kan man ju låna boken på bibblan you know;)

2009-01-25 @ 12:26:13
Postat av: johanna

haha ser du inte vem jag härmade? ;)

2009-01-25 @ 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0