:D

tjena amigos!

min dag har varit mycket skön. en slappig mattelektion i följd av simning då även självklart brandlarmet skulle sättas i gång så vi fick bege oss upp ur bassängen, (undrar egentligen varför, är den någonstans man är säker ifrån elden är det väl i en bassäng full med vatten?) menmen. den lilla incidenten var snabbt ur världen och vi kunde göra klart vårt lilla simningsprogram. Där efter hade vi ingen anatomilektion heller, yes!! slutade då med andra ord ungefär 11.30 :)))

annars så är jag i stortsätt rörelsehindrad för jag har en sådan otrolig träningverk, hehe. OCH jag har hållt mitt "sömnlöfte" hyyfsat bra, om jag ska skryta lite :D

nu vill jag sova, för imorgon får klassen vänta sig en jobbig morgon. jag+åka skridskor innebär fara. haha!

Godnatt

Kommentarer
Postat av: jojo

hahaha men tänk om de brinner runt dej då ska du ligga kvar där och flyta då eller?;)

2009-01-14 @ 19:11:42
Postat av: Anonym

hahahhahaah men det är ju stenigt runt omkring, isåfall tror jag det är störst risk för rökskada! ;)

2009-01-14 @ 19:19:15
Postat av: alli

hahahahhahahahahhahhha jojos kommentar in my <3

2009-01-20 @ 22:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0