ännu en gång lyckas jag =)


hoppas er fredag varit bra, för min har varit väldigt jobbig.

för idag intog den omtalade försovningen plats, vaknade 09.05, skulle bege mig till bussen 09.10! så jag fick lov att ringa pappa, haha 5-10 minuter senare stod det en taxi utanför huset. haha kändes som om jag kunde gå med näsan lagomt högt..

Sen när jag väl kommit till skolan väntade datorkunskapslektionen. Det är ju sällan man längtar till en lektion, kanske ibland beroende på vilken, men idag var det verkligen ingenting man såg framemot. Siwan var inte vidare värst glad på mig med tanke på att jag delat med mig av mina finurliga kunskaper, nog om detaljerna, som var jäkligt dumt gjort, men gjort är gjort, den enda jag kunde göra var att fjäska. Först hade datakunskapslärarna tydligen tagit bort mig i datorsystemet, vilket innebar att jag var förbjuden till att använda skolans datorer, hehe... men som tur är hade dom tagit tillbaka mig igen, men jag skulle vara medveten om att jag gjort en riktigt dum grej(A)            fortsättning följer!

sen, var det makaroner och falukorv i som lunch och det säger ju det mesta.

nu kommer det värsta på denna dag!
smarta jag skulle ta med mig mina ytterkläder till engelska lektionen för att hinna med bussen när den var slut, så jag la i mina nycklar och mobilen i jackfickan för att sitta någorlunda bekvämt på de hårda trästolarna som erbjuds i klassrummen. Tyckte ju jag var lite finurlig medtanke på att ingen annan tog med sig sina ytterkläder, känslan av att få se dom springa utanför och jag sitta på bussen skulle varit allt för ljuvlig :) men jag drog tillbaka min kloka idé och slängde istället in jackan i skåpet. Tror ni jag tog ur nycklarna ur jackfickan innan jag låste skåpet?
inte en chans. då fick jag leta reda på vaktmästaren som sedan fick klippa upp mitt skåplås och vi fick dessutom sluta 10 minuter tidigare än vanlig, så vi skulle lätt hinna med bussen allihop, så allt i onödan!! :((

som ni säkert redan själva klurat ut står fina 165an olåst i skolan., fy.

men kan ju iallfall glädja mig själv med att det är helg =)

Kommentarer
Postat av: johanna the best!

hahahahahaha så typiskt dej!!

2009-01-09 @ 18:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0