åäööäååäööäååäööäåå

det enda bra med denna dag var att vi slutade 11.15 (sköööööönt) + att jag fick fika lite med två bra personer.

matteprov hade vi idag, undra om jag kan klirra ett G denna gång? Känns tveksamt om man kollar på mina tidigare resultat men man kan väl hoppas på det bästa iallafall!
coopertest sen efter och det gick ju SÅ bra, synd bara att man aldrig kom över målinjen, hehe! på torsdag är det dags för ännu en provskrivning men denna gång i anatomin, ska fortsätta med pluggandet med föräldrarfällan (världens bästa film!:D) och popcorn om jag finner några i vårt stökiga köksskafferi. Tänker även ta med mig varm choklad!! MUMS

nån grej i pappas värmesak har gått sönder också, = kallt i huset!!! så jag tänker krypa ner i min bed nu och gosa där med mina böcker :):)

jag har börjat gå överstyr ännu en gång, så nu ska jag sluta skryta om att jag är så bra på att sova.. för det är nog det sista och enda jag inte är bra på. (inga kommentarer på de sista orden, hähä..)
och en sak till. JAG HATAR VINTER :(


hej då!!


Kommentarer
Postat av: jojo

jag hatar oxå vintern!!!!

2009-01-21 @ 12:52:39
Postat av: johanna

bra!!!!

2009-01-21 @ 12:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0