-

är det någonting jag avskyr så är det vinter!!
alla bedrövliga vinterkläder som måstes kläs på och innan man ens hunnit ut är man redan blöt av svett som då ger effekt på kylan utanför ytterdörren som gör att man dör  av köldskada efter bara ett fåtal minuter.

det medför heller inte bara svettranden på ryggen, utan electriskt hår, som man aaldrig blir av med! åtminstone inte jag.

och för att jag inte ska vara allt för negativ i detta inlägg kan jag väl iallafall påstå att det är lite skoj med skridsko- och skidåkning. Visserligen slår jag nästan halft ihjäl mig varenda gång jag beger mig ut i backen eller på isen, men jag antar att man inte kan vara bra på allting man gör här i livet.

nu ska jag skriva klart den sista delen på min bok recension.
imorgon börjar skolan och det är nästan att man längtar lite :)

hejsvejs!!

Kommentarer
Postat av: johanniiie !

woow, en blogg jhonny:D:D !

2009-01-07 @ 17:54:10
Postat av: johanna the best!

den här ska följas slaviskt;D!

2009-01-07 @ 18:02:51
Postat av: alice

haha jag håller med johannisarna. nu kommer du fans brev från oss ;)

2009-01-07 @ 18:07:41
Postat av: johanna

hahaha ni är ju dumma:D

2009-01-07 @ 21:35:20
Postat av: johanna

hahaha ni är ju dumma:D

2009-01-07 @ 21:35:45
Postat av: johanna

hahahah ni är ju dumma:D

2009-01-07 @ 21:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0