v

denna dag kommer från förra året förbli min farfars dag. ett år sen sist jag såg dig och än gör det lika ont som det gjorde för 365 dagar sen.

minns allting som om det var igår, dagen du lämnade mig, oss kvar här nere.
jag och mamma skulle handla på willys och i samma stund som mamma drog igen bildörren på parkeringen så hörde jag hennes mobil ringa i väskan. och du vet nog hur det är när man känner på sig att något är fel, när två förrvirrade ögon kan ge samma beskrivning som ett fåtal darrande meningar från munnen kan ge.
Så kändes det då.
när mamma lagt på luren tittade hon mest på mig, förstod att tiden nu var kommen, att världens absolut bästa farfar var borta, det var min farfar som var borta..
De första minuterna förstod jag ingenting, vad skulle hända nu? Skulle jag gråta helt öppet eller skulle jag stirra blint upp i en snöfallande himmel? VAD SKULLE MAN GÖRA?
lika förvirrad då som nu är jag.

hoppas du har det  bra, jag tänker på dig varje dag.
jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: jojo

finns här gumms<33

2009-02-15 @ 11:47:56
Postat av: gusten

tack jojo<33

2009-02-15 @ 16:50:00
Postat av: Amanda

Huga.. Stackare :(

2009-02-15 @ 16:57:16
URL: http://brunettsnurran.blogg.se/
Postat av: gusten

hehe vem är amanda?

2009-02-15 @ 23:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0