neggodag

nu är jag ypperligt irriterad vill jag lova, skickliga jag hade precis skrivit klart och skulle uppdatera bloggen med inlägget.
dessvärre hann jag aldrig göra det. Istället kan jag ju hurra för mig själv några gånger för jag är så duktig och raderade HELA texten som var omkring dölång? så jag skriver väl om allt igen då..

tänkte iallafall berätta att dalatrafik borde fundera på att skaffa dubbleringsbussar till lugnetskolan!!! 2 stycken har kört förbi oss idag bara för dom är för fulla, sen sitter alla innuti bussen och skrattar åt en. brr, mina tår är kalla än!
JAG HATAR VINTER!

nått mer jag hatar är siw andersson!! vet inte om jag ska säga att mötet med rektorn idag gick bra eller dåligt, mest bra men jag har ingen vidare lust att ta hem papper till pappa föratt be om en underskrift om den här löjliga uppståndelsen, haha hon gick tillomed igenom lite av gymnasiums regelbok med mig för att jag skulle förstå att jag gjort fel som man redan visste för 3 månader sen och om jag fuskar en gång till i något annat ämne eller i detta så kan jag vinka adjö till skolområdet i några veckor.
det skulle visserligen vara skönt att göra det, så om ni är intresserade utav ett färdigskrivet datakunskapsprov eller likande äre ju bara att höra av sig.

och kan ni tänka er att mina gratissms har tagit slut ännu en gång? 11 dagar utan mobil, hehe kill me.


Kommentarer
Postat av: Jones

Den måste man ju dra en indeed på 701 är ju fittig som fan, får vänta minst 30min på stan varje dag när jag ska åka hem! :)

2009-02-23 @ 04:54:10
Postat av: gusten

haha 30 vet jag inte riktigt men 5-10 minuter kan jag gå med på:)

2009-02-23 @ 15:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0