13

fredag den trettonde.
vet inte om det har med datumet att göra men jag hade en väldigt dålig morgon kan jag säga!!!

jag har nämnt i ett fåtal inlägg att jag och johannes fuskade lite på datorkunskapen innan jul och sedan klantade till det ganska fett och blev bra busted. Idag berättade äckel siw för mig att hon anmält mig till rektorn och att jag möjligtvis kan bli avstängd och raderad ur databasen.
wiho, KÄNNS UNDERBART.

men som man brukar säga, som man bäddar får man ligga.
just nu har jag bäddat riktigt dåligt.

Kommentarer
Postat av: maddis

hon sa ju att du inte skulle bli avstäng?:P

2009-02-15 @ 13:40:11
Postat av: Anonym

haha tror hon ändrat sig , jag vet inte:s

2009-02-16 @ 16:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0