min helg

fredag: taco stod på menyn hemma hos mig igår, vi glömde dessvärre köpa grönsaker för vi var så insatta i efterrätten, good. SUPERmysig kväll med underbara amigos. emma sov här

lördag: emma vaknade här. jag åkte på match med DJ20, as kul! vann med 1-5 och jag fick inviga min nyaa fina målvaktsdress, wunderbart. sen blev det en biltur med sara för att köpa godis för 50 spänn, var.. haha min mage har ont

söndag: lucia med mamma&ella, hem och baka lussebullar sen blir det innebandy hela kvällen.


och sen får vi ju inte glömma att jag har ett sånt underbart kul etik arbete kvar. 5 datorskriva sidor, klara på måndag. jag har inte ens 5 rader


men det orkar jag inte bry mig i nu. nu är det lördag och mys hejd å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0