jajajajajaJA!

heej vilken bra dag det varit idag. träningen var visserligen svindryg, vi hade målvaktsträning och jag var spyfärdig efter en springning. döö vad trött jag var!!!

engelskalektionen var väldigt väldigt väldigt ovanlig och tyst, men det har ju sina förklaringar.. efter jag slutat åkte jag lovan hannah sara och emma ner på stan och fikade och jag fick ÄNTLIGEN ett nytt målvaktsställl!!! gud vad glad jag blev när jag fick det i handen, mumsie nu är det mitt och ingen annans. hehe king

och dagens bästa:


VARMT VÄLKOMMEN TILL PEACE AND LOVE SÄGER JAG!!
så jäklans bra.
fast nu längtar jag ännu mer än vad jag gjorde för 10 minuter sen :(
MEN det är ju bara 6 månader, 17 dagar och 5 timmar kvar tills jag får slå hål på min längtan?..


Kommentarer
Postat av: snibbis

det är då inte mkt! :)

2009-12-11 @ 23:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0