igår och idag

innan jag somnade igår såg jag på step up, sett filmen tusen gånger men den blir bara bättre och bättre!

kom precis på att jag glömt berätta att jag fick en herrman förra veckan av anna, en surdegskaka som ska stå på diskbänken i 10 dagar, haha tusan vad den luktar illa men snart är han redo för att gräddas i ugn och ätas, bäst för den att den smakar gott annars blir jag lite irriterad...

nu ska jag slå på step up 2 och mysa i min säng, måste somna tidigt idag för jag går sönder av trötthet snart. somnade en gång på eftermiddagen idag och när jag vaknade fattade jag inte ens vart jag var och jag trodde det var måndagmorgon. läskigt


nog för att filmen var bra, den blev inte direkt sämre av att huvudrollen spelades av channing tatum som är DÖsnygg!!!!!! veckan favorit



någon som håller med mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAN HAR ALLTID VARIUT MIN FAVORIT I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVVVVVVVVVEEEEEE HIM (L)

2009-12-07 @ 21:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0